Известие

Collapse
No announcement yet.

ЗА ТЕРМОСТАТИТЕ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от търтей
    Първоначално публикувано от mll
    Първоначално публикувано от stefi
    моя термостат го смених преди два дни от ТиН марка BEHR и от тогава насам загрява доста бързо и стига 90градуса и не спада.А преди това като се спуснех по някой наклон и ми падаше до 60 градуса.А по въпроса на колегата не само на италианските коли се сменят термостати сега масово ,защото преди мен смениха мой мюпознати- на Рено Меган ,на Хонда Сивик това незначи ,че тези марки са проблемни!
    ...и аз съм така....вдига ми докъм 72 гр. и там държи...а се пуснеш по надолнище, или минеш в пенсионерски режим на каране..пада и до 60 гр....само шипка като качвах скоро ми дигна 90 гр.....ще го махам, ами....я подскажете къде точно се намира този термостат на 156-2.4 JTD, че като знам що листи са из мануала и че вс. е на талиански... мерси
    ...с климатик е...значи е в ред,а...??? А иначе целият тази позиция 17 - този кютюк ли му е термоса...не е класически елемент термостат,а ???

    ндааа
    ама на 2.4 жтдд с климатик повече от 70 не дига
    156-2.4-JTD-99;
    156-2.4-JTD-SW-01;

    Comment


    • #17
      съсем класически термостат си е
      а дали ти е в ред по нета ми уекинко трудно да позная
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #18
        Смених си термостата .......... преди смяната температурата извънградско беше около 60 градуса - сега е около 70-72градуса .... градско не вдига повече от 75 -80 градуса - само в задръстванията стига и държи на 90 ................ какво още трябва да се гледа за да се нормализира температурата ................ ,че пак ми се струва ниска .................!?
        Alfa156 Against All

        Comment


        • #19
          ...за 1.9 и 2.4 JTD данните за термостата са: започва да отваря при 78-82 гр.С; а напълно отворен е при; и след : 86-90 гр.С !!! Така че поведението на термостатите около тия стойностти ...е нормално....
          156-2.4-JTD-99;
          156-2.4-JTD-SW-01;

          Comment


          • #20
            Да споделя и аз:

            Преди да сменя моя термостат, стрелката почваше да отлепя след около 10 км при работа на двигателя до 2000 rpm и трудно качваше 60*. Натоварено градско движение - 65*.
            Купих си въпросния термостат след няколко опита да ми продадат такъв за 136 и 140 HP. При 150HP започва да се използва G.146 на BEHR, който се ползва и при 2.4 JTDm (20v). Смяната е малко по-трудна (за справки Жоро от клубния сервиз).
            След смяната колата до 5 км качи малко под 90* и там си остана независимо от експериментите ми (извънградско на 5-та със 60-70км/ч). Парното стана брутално!
            След това мое наблюдение, считам, че теориите за "нормални" 70* при JTD са основани на блокирал в отворено положение термостат.
            Така че съвет от мен - подменете си блокиралите термостати барабар с датчиците, за да може двигателите ви по-лесно да постигат оптимална работна температура и да не се износват и скапват залудо, а също така и да имате свястно отопление.
            Тези които са с климатроник, да не се лъжат, че той е с четирипътен винтил, и разбирате ли ще ги топли и при студен двигател. Климатроника не е инверторен !
            Моbile: 0884612720, ICQ# 92621498, Skype: satamototo
            Луд ужасник с 03' 156 SW 2.4 JTD Distinctive HIGH CD (ECU fine tuning by Bobo Готиното)

            Comment


            • #21
              Алфа на газ

              Знам ,че въпроса ми е тъп ,ама дали е възможно да има термостати за коли с газова уредба и такива за коли без газова уредба ?
              145 1.6 TS 1998 г.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от bemy Покажи съобщение
                Знам ,че въпроса ми е тъп ,ама дали е възможно да има термостати за коли с газова уредба и такива за коли без газова уредба ?
                Кое според теб трябва да е различното? Такова чудо мисля, че няма.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от bemy Покажи съобщение
                  Знам ,че въпроса ми е тъп ,ама дали е възможно да има термостати за коли с газова уредба и такива за коли без газова уредба ?
                  Ми на охладителната уредба й е все тая на кво гориво е колата - задачата й е да поддържа работната температура около 90гр. и изправно охлаждане успешно се справя с тая задача и с газ, и с метан.
                  Така, че - няма, освен в специални рацерски изпълнения
                  Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                  Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                  Comment


                  • #24
                    А дали при механична причина за постоянно отворен термостат с някакъв препарат може да реши проблема ?
                    145 1.6 TS 1998 г.

                    Comment


                    • #25
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от bemy Покажи съобщение
                        А дали при механична причина за постоянно отворен термостат с някакъв препарат може да реши проблема ?
                        Не може, отговорът е в тоя цитат, взет наслуки от нета:

                        "Тайната на термостата се намира в малкия цилиндър, разположен на устройството от страната на двигателя. Този цилиндър се пълни с термо-разширяващ се восък, който започва да се топи обикновенно при 82 или 88 градуса Целзий. Прът, свързан с клапан натиска този восък. Когато восъкът се топи, той се разширява значително и избутва пръта от цилиндъра, отваряйки вентила."

                        Тоя прословут парафин е причината и за тоталната смяна на термостатите по коли втора ръка, както и за легендите, че италианките не държат температура, щото стоят дълго време с паднало ниво на антифриза и изсъхнал термостат. Не знам как става, но старите майстори твърдят, че това е "смъртоносно" за парафинчето вътре - практиката го доказва

                        Пример: купуваш си готина италианка на далавера, а стрелката й постоянно шари м/у 40 и 80 градуса (щото е много чувствителна, според някои спецове), бодваш й един ренде-термостат от Рено5 и хоп - пустата стрелка изведнъж си загубва чувствителността, залепне около 90гр. и години не мърда оттам ... личен опит, двукратен, в подписа.
                        Last edited by Zarini; d.m.y г., 00:28.
                        Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                        Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                        Comment


                        • #27
                          За уредите може да поспорим, сменял съм дебитомер и на 156 пак шава (е не в тоя диапазон де, но да кажем 80-95 по стрелка), а на 146 не помръдва.
                          Та си има и уреда значение...
                          А това дали термостата е оригинален или гавра от ренде... не променя поведението на уреда.
                          Welcome to the real world

                          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                          Comment


                          • #28
                            Преди 4 г ,когато взех колата ,естествено термостата беше за смяна .Смених го с/у 160 лв ,но чувствителна промяна нямаше ,разбира се температурата се вдигна ,ама продължи да загрява бавно та затова си викам дали нещо не е застанало вътре и да пречи да се затваря напълно ,нещо микроскопично ,варовик ли ,ръжда ли .
                            145 1.6 TS 1998 г.

                            Comment


                            • #29
                              И аз си смених термостата Юни месец и много рядко ми качва 90 , само в задръствания и като катеря наклони... Дори днес един приятел ми вика кво става с тва нещо бе , тъй като карам си на дъжда и от 80 и нещо градуса спирам на светофара и пада на 70

                              Comment


                              • #30
                                При мен термостата си е в ред, просто колата загрява бавно. Не мисля да го сменям, по-скоро си мисля дали мога да си инсталирам екстрата за подгряването на антифриза, но дали е наложително ще се види като стане по-студено.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X